torstai 6. marraskuuta 2014

I would like to wear..


karvakaulus *Topshop - takki *mint&berry - pusero *Mango - farkut *Only
käsineet *Smart Hands - laukku Louis Vuitton - nilkkurit *Pier One

Aina syksyn saapuessa alan kaivata asusteissa tummanruskeaa väriä, joka muuten ei kyllä kuulu suosikkiväreihini, mutta juuri kengissä ja laukuissa toimii mielestäni älyttömän hyvin. Pehmeämpi kuin musta, mutta kuitenkin synkkään vuodenaikaan hyvin soveltuva väri. Alkuviikosta postipoika kiikuttikin minulle ruskeat nilkkurit (omani ovat kollaasista poiketen mokkanahkaa), joten kaikki asun elementit kaapista löytyvät. Valkoinen pusero ja siniset farkut toimivat helppona pohjana erilaisille asuille, sillä asusteita vaihtamalla asuista saa aivan eri näköisiä. Tämän combon kaveriksi pukisin mielelläni uudet ruskeat nilkkurit, Monogram -kuosia ja karvakauluksen.

 Minulla on jotenkin todella paljon ideoita asuihin tällä hetkellä ja suosikkipuuhaani onkin asujen suunnittelu "paperille". Sen sijaan asujen blogiin kuvaaminen on lähes mahdottomuus, sillä olen arkisin valoisan ajan töissä, joten kuvaaminen jää viikonlopulle, silloin taas sää ei aina suosi tai ei muuten vain ehdi. Nyt onkin bloggaajien kannalta pahin aika vuodesta. Olen myös päättänyt nyt pysyä poissa vaatekaupoilta ainakin loppuvuoden ja sen sijaan keksiä asuja omien vaatekaappejen valikoimista. Eilen jo olin vähällä hairahtaa, kun ajattelin ihan vain piipahtaa H&M:llä ennen ompelukurssille menoa, tietysti se maailman ihanin takki roikkui juuri silloin alerekissä, pysyin kuitenkin tiukkana ja kiikutin kynsin hampain takin omalle paikalleen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti